dinsdag 25 augustus 2009

Poetsie in Space

Dit weekend heb ik een nieuw patroon voor een slip getekend (ik heb hem asymmetrisch gemaakt). Ik had een tijdje geleden wetlooklycra gekocht en wilde deze eens gebruiken. Ik vond de combinatie met het turkoois gaas wel leuk. Ik heb mijn fantasie de vrije loop gelaten

De cups (wetooklycra) van de bh heb ik in stukken geknipt en op het gestikt. Ik heb ook padding gebruikt, ik vind het een grappig setje geworden, maar ben niet zo tevreden over de pasvorm. Volgende keer beter.
Aan de zijkant van de cup heb ik ook gaas gebruikt
Voorkant slipAchterkant slip








1 opmerking:

Alice zei

Hoi, wat een ontzettend leuk idee en heel creatief. Ook de combinatie met gaas vind ik erg geslaagd. gr. Alice

Zijden jurkje deel 2

De satijnzijde die ik gebruik is best dun, om de stof wat meer body te geven, heb ik de stof tegengevoerd met een zwarte katoenen/zijde ...