donderdag 19 november 2009

Poetsie's spiderweb herfstthema


Heb een tijd geleden een schets gemaakt voor het herfstthema. De bh, slip en stringpatronen heb ik getekend.
De lycra heb ik hier meegenomen en hier heb ik de spinneweb kant gekocht. De oorbel was mijn uitgangspunt.

Dit is het resultaat geworden. De cups heb ik met padding gevoerd (padding is aan elkaar gestikt, zie bv: maffies). De bovencup is van lycra en kant.
De ondercup ook.



 Close-up ondercup en gedeelte van het rugpandje. Ik heb het rugpandje en mv dubbel geknipt voor de stevigheid.






Ik heb ook een foto gemaakt met een topje






En een foto met de achterkant erop. En string





slip voor- en achterkant

4 opmerkingen:

Jos van KloskaCreAtief! zei

PRACHTIG!! Wat een creativiteit weer Diana, hoe verzin je het toch steeds.

Peliroja zei

Hij is echt mooi geworden!! Erg mooi ook onder een shirtje!

Tialda zei

Wauw, wat een mooie creatieve BH, helemaal in het extra herfst thema. Goed gedaan!

poetsie zei

ik vond dit zo'n leuk onderwerp, jullie hebben het idee aangedragen. Dank je wel voor de inspiratie. Jullie hebben veel invloed.

Zijden jurkje deel 2

De satijnzijde die ik gebruik is best dun, om de stof wat meer body te geven, heb ik de stof tegengevoerd met een zwarte katoenen/zijde ...