woensdag 3 februari 2010

O lala Seppie

Deze bh draag ik op aan mijn gekke kat Sepke, ze wil altijd helpen, als ik bezig ben met lingerie naaien.
Ben ik aan het tekenen, dan springt ze op tafel en gaat ze op mijn tekening liggen. Even een kriebeltje halen en een propje papier, dan kan ze gaan spelen.

Ik heb weer een nieuw model voor mijn lingeriecursus II gemaakt. Dit keer een pushup bh zonder padding. Het kant heb ik extra verstevigd met mesh, omdat het niet zo stevig was. De lycra is dubbel geknipt.
Ik heb rood elastiek gebruikt om de bh mee af te werken. Helaas leek er de rek uit te zijn, ik heb er ander elastiek onder gestikt om het weer stevig te maken.Dit is niet de gangbare weg, maar het is een proefbh, hij is redelijk gelukt.

  Ik wil deze bh nog een keer maken, maar dan met de juiste elastiek en de aanpassing, die eventueel nodig zijn. Dat hoor ik as zaterdag op de les.

4 opmerkingen:

Alice zei

Hoi Diana, leuk model geworden, wel pikante plaats voor je roosjes..hihihi. Gr Alice

poetsie zei

Dat was een grapje, lachen hé

Jannike zei

Hoi Diana, Ik heb je foto's/blog zitten bekijken van je lingerie. Ik vind het helemaal geweldig!!
Je hebt talent! Ik ga even uitvogelen of ik me kan toevoegen als 'volger' want ik wil wel op de hoogte blijven van wat je allemaal creeert.
Groetjes en tot 'snel'. Jannik

poetsie zei

Hoi Jannike, het is je gelukt zie ik. Leuk dat je me volgt. :-)
Ik ben erg benieuwd naar je schilderwerk, waar we het laatst over hadden. Misschien kun je ook een blog starten, is erg leuk om te doen.
Hopelijk tot weer heel snel en dan wel bij ons in DB.

Zijden jurkje deel 2

De satijnzijde die ik gebruik is best dun, om de stof wat meer body te geven, heb ik de stof tegengevoerd met een zwarte katoenen/zijde ...