maandag 14 juni 2010

Tankini

Afgelopen zaterdag heb ik mijn (proef)tankini afgemaakt, die ik bij Marjan in de cursus had. Ik had weer te veel zitten kletsen, dus ik moest thuis nog een en ander afmaken.
Ik heb het model volgens het grondpatroon getekend, de aanwijzingen stonden in de cursusmap, die ik van Marjan bij de cursus heb gehad.
Zij heeft me geholpen om de top op deze manier te tekenen. De pasvorm is goed.
Ik heb de tankini niet hoeven voeren, omdat het een stevige lycra is.
De rode biesjes, heb ik van rode powernet gemaakt.
Het groene biesje in de slip is gewone lycra. De versiering (die is nikkelvrij)., rode powernet en groene lycra heb ik hier gekocht. Het printje heb ik op de markt gekocht.
Onder de tankini heb ik nog een bikini. Een balconette bh, waar ik de bandjes vanaf kan halen, mocht ik willen zonnen. Deze bikini is qua pasvorm nog niet perfect, ik weet nog niet of het aan de beugel ligt of iets anders, dat moet ik nog navragen.


Close up bovenstuk tankini.
Ik vond het best lastig om de versiering te verwerken, ik was bang om er langs te stikken en dat de naald zou breken.











7 opmerkingen:

Jos van KloskaCreAtief! zei

Mooie combinatie weer met de contrasterende biesjes, een echte poetsie weer!

simoneannemone zei

wat een mooie tankini!
succes met het passend krijgen van de bikini.

Saskia

Merel zei

Wow wat mooi zeg!!

Mieke zei

Hij is prachtig geworden Diana.
Ik hoop dat je de pasvorm nog goed kunt krijgen maar weet zeker dat Marjan je daar goed bij kan helpen.

Alice zei

Hoi Diana, wat een mooie set weer geworden, leuke details zoals altijd. Gr. Alice

Kim zei

Erg leuk!! Mooi model!

Groet, Kim

poetsie zei

Dank jullie wel, voor alle leuke reacties. :-)

Zijden jurkje deel 2

De satijnzijde die ik gebruik is best dun, om de stof wat meer body te geven, heb ik de stof tegengevoerd met een zwarte katoenen/zijde ...