zaterdag 3 september 2011

Poetsie's Adventure


Afgelopen zomer heb ik met Hanneke een afspraak  gemaakt, om een aantal setjes speciaal voor haar winkel te ontwerpen.
Alle modellen heb ik zelf getekend en gemaakt. Ik ben er weken mee bezig geweest. Dit is het uiteindelijke resultaat.
De gekozen naam vond ik wel toepasselijk, daar het mijn eerste winkelavontuur is. :-)) Er is zelf al gevraagd om meerdere setjes te gaan leveren, ik ben super trots. 


Achterzijde bh en string


Deze set is vanaf 10 september te koop bij www.lilin.nl in de Dorpstraat te Rosmalen.


Poetsie's Adventure String in de maten S-M-L

Poetsie's Adventure push-up bh in 4 maten 75B-75C-70D-75D




Last summer I made ​​an appointment with Hanneke, to design a number of sets for her Bodyfashionstore.

All models have drawn and created myself. This is the final result.

The chosen name I thought was appropriate, since it was my first shopping adventure. :-)) They already asked to provide multiple sets, I'm very proud.













12 opmerkingen:

Kim zei

Woow! Keigaaf! Die foto van je setje in de winkel! Hoe gaaf is dat! Ik vind t echt heel leuk voor je diana!

simoneannemone zei

Wat een leuke set heb je gemaakt!

En wat zul jij je trots voelen dat je een setje speciaal voor een winkel mag ontwerpen en verkopen!

Fantastisch dat je zover bent gekomen. (al was het natuurlijk wel te verwachten met jouw originele talent).

Sannalin zei

GEFELICTEERD!met je eerste avontuur dat er nog maar veel mogen volgen! dat is jouw werk wel waard.

San

Angela zei

Waaauuwww wat een leuk bericht!! super gefeliciteerd!!! gaaf man (vrouw)
Liefs Angela

Steffie zei

Van harte gefeliciteerd. Misschien is je werkgever binnenkort een werknemer armer. Succes.

Couture Carrie zei

Gorgeous set!
Love the bra!

xoxox,
CC

Sigrid zei

GEFELICITEERD! wat geweldig dat jouw bijzondere creaties te koop zullen zijn. Daar mag je trots op zijn.

Jos van KloskaCreAtief! zei

Je mag echt trots op jezelf zijn Diana! Je setjes zien er geweldig uit en zullen zeker aanslaan bij het winkelend publiek in Rosmalen!

Corina zei

Ik sluit mij aan bij mijn voorgangers gefeliciteerd en ik hoop dat ze snel verkocht zullen zijn.
Gr.Corina

Peliroja zei

Ziet er goed uit Diana, jammer dat ik niet in de buurt woont anders was ik zeker even gaan kijken! Ik vind het zo stoer! Je mag zeker trots zijn, hier heb je hard voor gewerkt!

poetsie zei

@Kim, kei lief dat je dat zegt, dank je wel 
@Saskia, het is heel speciaal iid, het was al zo lang een wens van mij, nu is die uitgekomen, ik kan mijn geluk niet op. Zonder jouw forum was dit er uiteindelijk niet van gekomen. Ik heb zoveel leuke lieve dames ontmoet. En ook zoveel van geleerd. Heel bijzonder.
@San, dank je wel en ook voor al je steun, we hebben elkaar echt veel geholpen, dat we nog lang zoveel leuke momenten mogen meemaken.
@ Angela, dank je wel. Kei gaaf man, haha.
@Steffie, ik zou wel minder willen werken, wie weet in de toekomst. Dank je wel.
@Carrie, thank you.
@Sigrid, wat lief dat je dat zegt, doet me goed.
@Jos, o ik hoop het toch zo, ik zou het zo bijzonder vinden.
@Corina, dank je wel. Ik hoop het ook, dat zou geweldig zijn.
@Saskia, dank je wel, ik zal proberen foto’s te maken, dan kun je er toch een beetje bij zijn.
Dank voor jullie ontzettend leuke en lieve reacties, met zoveel steun, moet het toch lukken.

Alice zei

Dat is leuk, je eigen creaties in een winkel zien staan! Dat is eer naar werken, je steekt er immers veel tijd en energie in om originele en mooi lingerie te maken!
Gr. Alice

Zijden jurkje deel 2

De satijnzijde die ik gebruik is best dun, om de stof wat meer body te geven, heb ik de stof tegengevoerd met een zwarte katoenen/zijde ...