zaterdag 31 december 2011

Mijn lingerie van 2011

Afgelopen jaar heb ik heel wat uurtjes achter de naaimachien doorgebracht.
Dit is het resultaat:
Setjes
Achterkanten

Badkleding

Boxers en slip 

Losse bh's
Ik heb ook nog een aantal jurkjes gemaakt en een aantal setjes voor anderen.
 


En last but not least, ik heb nog een aantal setjes voor www.lilin.nl mogen maken voor de verkoop. Ik ben ook nog met een spannend project voor Olympische sporters bezig geweest. Voor een fotoshoot heb ik een aantal ontwerpen moeten uitwerken. Ik werd benaderd door www.zwartopwitdesign.nl Ik kan hiervan nog geen foto's laten zien, het productieproces is net opgestart. Rest mij nog iedereen een heel gelukkig nieuwjaar toe te wensen.


10 opmerkingen:

Corina zei

zo dat is best veel als je zo kijkt. erg leuk om het zo bij elkaar te zien. Op naar een nieuw creatief jaar met veel geluk en gezondheid.

gr.Corina

Jos van KloskaCreAtief! zei

Prachtig diana, zo mooi en allemaal met een eigen Poetsie signatuur! Ik zou er een mooi fotoboekje van maken, mooi voor je toekomstige klanten. En volgend jaar de collectie voor 2012, gewoon weer een boek vol!!

simoneannemone zei

Het zijn inderdaad allemaal echte Poetsies!

Mooie collectie zo bij elkaar.

Saskia

Peliroja zei

Zo, wat een mooie productie! En je bent nog begonnen met verkopen ook, dat mag ook best vermeld worden!

Alice zei

Mooie collages van alle mooie setjes en losse items die je hebt gemaakt. Zo bij elkaar een mooi resultaat. Ik hoop het komend jaar voor wat betreft maken van lingerie weer net zo enthousiast te worden als jij bent en blijft over het maken van lingerie.
Fijne jaarwisseling toegewenst en een goed, gezond en creatief 2012.
Groeten, Alice

Sigrid zei

Prachtig resultaat voor 2011. Zulke mooie setjes in je eigen stijl. Knap hoor.

gelukkig nieuwjaar!

poetsie zei

Hartelijk dank voor jullie leuke reacties. Iedereen een fantastisch 2012.
Saskia, ik heb mijn winkelavontuur erbij vermeld, ik was het helemaal vergeten. ;-)

Couture Carrie zei

Exquisite pieces!

Happy New Year, darling!

xoxox,
CC

Jos van KloskaCreAtief! zei

wat een spannende projecten allemaal, verbaasd me niets met je creativiteit en naaivaardigheid! ben heeeel benieuwd!

Anoniem zei

WOW just what Ӏ ωas lookіng for. Camе herе bу sеarching
foг nо cоntact with my еx but
hе keeps cаlling me
Look into my webpage ; how to win back lost lover

Zijden jurkje deel 2

De satijnzijde die ik gebruik is best dun, om de stof wat meer body te geven, heb ik de stof tegengevoerd met een zwarte katoenen/zijde ...