zaterdag 26 mei 2012

Nieuwe mesh ingekocht voor een nieuwe lijn

Gisteren ben ik samen met Marjan en haar stagiare inkopen wezen doen bij de groothandel. Het was hartstikke leuk, we hebben bij aankomst 's morgens in het zonnetje een kopje koffie gedronken. En zijn daarna op pad gegaan. Aangekomen bij de groothandel kwam ik deze gave zwarte mesh tegen. Ik heb er een wit velletje papier onder gelegd voor het effect.
Ik ben nog aan het dubben met welke kleur ik het ga combineren en/of het alleen zwart blijft. Inspiratie over hoe de setjes eruit komen te zien heb ik al. 

7 opmerkingen:

simoneannemone zei

Wat een mooi patroon heeft deze mesh.

Ben heel benieuwd wat je er van gaat maken.

saskia

Corina zei

Dat is een hele mooie mesh, en ook ik ben benieuwd wat het gaat worden en welke combi er uit gaat komen. Veel plezier er mee.

Neeltje zei

Mooi patroon. Gave kleur. Ben benieuwd naar de bikini lijn. Wanneer is gepland dat hij "uit" komt?

Groeten Neeltje

fotomarieke zei

Dat zal prachtig worden
Marieke

Jos van KloskaCreAtief! zei

Spannend.....

Couture Carrie zei

What a beautiful print!

xoxox,
CC

Marian zei

Dat is leuk...dat je mee mocht naar de groothandel...en aan jou wel vertrouwt om met iets leuks thuis te komen...ben ook benieuwd wat je er van gaat maken..
Een 'nieuwe lijn' klinkt alleen al spannnend in mijn oren..

Zijden jurkje deel 2

De satijnzijde die ik gebruik is best dun, om de stof wat meer body te geven, heb ik de stof tegengevoerd met een zwarte katoenen/zijde ...