woensdag 1 oktober 2014

FemME, de foto's

Afgelopen zondag was het event FemME in de Effenaar in Eindhoven.
Het was spektakel, Ingeborg Steenhorst had een prachtige modeshow. Ook de bands waren gekleed met kledingstukken van Ingeborg.
Met mijn toestel lukte het niet om goede foto's te maken. Gelukkig waren er een heleboel fotografen aanwezig.
Via dit stukje kun je een aantal foto's bekijken: Rockportaal

Ik stond gezellig naast Inge, haar vriendin Diana stond in de stand, we hebben ons prima vermaakt.Er waren ook een aantal dames en heren geïnteresseerd, die hebben een flyer meegenomen.
Ik had een aantal sets speciaal voor dit event ontworpen. De zwarte lederlook set, die zal ik in een andere post beter uitlichten om de details te kunnen laten zien.




Na zo'n heerlijk weekend is het zo fijn om lekker ff te ontspannen met Mormel.

3 opmerkingen:

Marian zei

Wow Diana...het ziet er super uit!!!
Het oogt heel professioneel...dat zwarte setje is helemaal gaaf...:)

Sannalin zei


Ben supertrots op je!!!!!! Ziet er gelikt uit. De schow zal volend jaar knallen me jouw setjes!

San

Neeltje zei

Wat een mooie setjes en wat ziet dit er goed uit. Gaaf dat je je zo kunt presenteren! Op naar de show van volgend jaar?!

Neeltje

Zijden jurkje deel 2

De satijnzijde die ik gebruik is best dun, om de stof wat meer body te geven, heb ik de stof tegengevoerd met een zwarte katoenen/zijde ...