zaterdag 14 februari 2015

Bra-A-Week 5

Op de blog Emerald Erin van las ik een leuke uitdaging, ik heb me opgegeven en zal proberen zoveel mogelijk mee te doen. Ook is er een pinterest bra-a-week-2015 board daar verzamelen we de beha's van alle dames die meedoen.
Ik zat een beetje in een winterdipje, je kent het wel, niet vooruit te branden.... om me weer een beetje aan de gang te krijgen, heb ik me enthousiast aangemeld. :D
De patronen heb ik zelf getekend. 
Enfin bij de bh heb ik weer een tutorial gemaakt. Hier te zien: KLIK

Ik probeer hier uit te leggen hoe je de bovenrand van een padding bh mooi kunt afwerken.

Materiaalgebruik:
Lycra (40cm)
Padding (20x35cm)
Charmeuse (10x12cm)
Vliesofix (10x12cm)
picot (1 meter voor de beha en 2 meter voor de slip)
schouderband (100cm)
beugelband (50cm)
push-up beugels (gabline 21cm)


On the blog Emerald Erin , I read an interesting challenge , It's a challenge and will try to do as much as possible. There is also apinterest bra-a-week-2015 board you can see  the bras of all ladies who participate.
I was a bit of a winter dip , you know the drill , can hardly move .... to get me back on track, I have me excited notified. : D
I made the patterns my self.
Anyway I have a new bra and I made ​​a tutorial. Shown here : KLIK

I'm trying to explain how to sew a nice neckline of a padded push-up bra.

Materials:
Lycra (40cm)
Padding (20x35cm)
Charmeuse (10x12cm)
Vliesofix (10x12cm)
Picot (1 meters for the bra and 2 meters for the slip)
shoulder strap (92cm)
wirecasting (46 cm)

push-up wires (gabline 21cm)






4 opmerkingen:

Marian zei

De bh is in ieder geval al heel mooi. Apart zo met dat randje er langs...en dat winterdipje is besmettelijk denk ik....Ik ga zo je tutoaial bekijken, en eens kijken op de site die je aangeeft...

Jos van KloskaCreAtief! zei

Leuk om zo weer nieuwe blogs te ontdekken. Hoop dat je winterdip weer snel over is en dat we hier weer veel inspirerende Poetsies voorbij zien komen!

Lingerie MoLou zei

Wat ziet het er weer leuk uit ook en een super stofje. Je tuto heb ik nog niet bekeken, maar ga het zeker doen. Heb je de methode van Margreet gebruikt?

Neeltje zei

Leuk stofje en een mooie BH is dit geworden. Maak je er nog een slip(je) bij? Tja dat winterdipje is ook hier aanwezig. Het begint langzaam over te gaan. Komt vanzelf goed.

Neeltje

Zijden jurkje deel 2

De satijnzijde die ik gebruik is best dun, om de stof wat meer body te geven, heb ik de stof tegengevoerd met een zwarte katoenen/zijde ...